- Czynne 24h
- Zawsze pod ręką
- Szybko i wygodnie
Wirtualny Listonosz
Szanowni Państwo!
W ramach wdrażania nowych rozwiązań IT przez AccOUT, które mają na celu usprawnienie pracy przedsiębiorcom, proponujemy nowe narzędzie, które nazwaliśmy WIRTUALNYM LISTONOSZEM.
Co to rozwiązanie umożliwia i ułatwia?
- WIRTUALNY LISTONOSZ pozwala na automatyczne wysyłanie faktur sprzedażowych do Państwa klientów, w formie elektronicznej, prosto z systemu, w którym je Państwo wystawiacie.
- WIRTUALNY LISTONOSZ automatycznie - bez Państwa udziału i bez wykonywania dodatkowych czynności przez odbiorcę faktury - potwierdza otrzymanie faktury sprzedażowej w momencie pobrania pliku PDF przez odbiorcę faktury.
- WIRTUALNY LISTONOSZ aktualizuje statusy wszystkich dokumentów sprzedaży w systemie magazynowym oraz umożliwia wyświetlenie szczegółowej historii statusów danego dokumentu.
Dla kogo jest to rozwiązanie?
- WIRTUALNY LISTONOSZ najbardziej nadaje się dla przedsiębiorców wystawiających duże ilości faktur, którzy chcą zastąpić tradycyjny system wysyłania faktur systemem elektronicznym, a jednocześnie dysponować potwierdzeniem faktu oraz momentu odebrania faktury przez odbiorcę.
- WIRTUALNY LISTONOSZ może działać z każdym systemem finansowo-księgowym wykorzystywanym do wystawiania faktur lub innym programem służącym do wystawiania faktur. Obecnie doskonale funkcjonuje z programem Streamsoft Prestiż używanym przez AccOUT oraz z innymi systemami.
- WIRTUALNY LISTONOSZ może także być używany przez przedsiębiorców wystawiających faktury w programie Excel lub Word i wysyłających je do klientów „ręcznie", jako załącznik do e-mail'a, ale wtedy jego funkcjonalność ogranicza do się potwierdzania otrzymania faktury przez odbiorcę oraz raportowania statusu wysłanych faktur.
Co muszę zrobić aby to rozwiązanie zadziałało u mnie?
Żeby zacząć korzystać z WIRTUALNEGO LISTONOSZA:
- Należy przesłać powiadomienie o potrzebie zastosowania WIRTUALNEGO LISTONOSZA u Państwa w firmie na adres norbert.kaczmarek@accout.pl lub powiadomić nas telefonicznie pod numerem 793-259-443- sprawdzimy, jakiego programu Państwo używają i omówimy proces wdrożenia.
- Jeśli tym programem jest używany przez nas PC BIZNES PRESTIŻ, to wdrożenie WIRTUALNEGO LISTONOSZA będzie darmowe i nastąpi w przeciągu 2-3 tygodni.
- Jeśli korzystają Państwo z innego programu, to określimy, ile czasu zajmie nam dostosowanie WIRTUALNEGO LISTONOSZA do używanego przez Państwa programu oraz jaki będzie koszt usługi wdrożenia (najczęściej nie są to znaczące kwoty).
- Koszt używania WIRTUALNEGO LISTONOSZA to 50 groszy netto (bez VAT) za pojedynczą fakturę.