Przypomnij hasło

Centrala24

  • Czynne 24h
  • Zawsze pod ręką
  • Szybko i wygodnie

Wirtualny Listonosz

Szanowni Państwo!

W ramach wdrażania nowych rozwiązań IT przez AccOUT, które mają na celu usprawnienie pracy przedsiębiorcom, proponujemy nowe narzędzie, które nazwaliśmy WIRTUALNYM LISTONOSZEM.

Co to rozwiązanie umożliwia i ułatwia?

  1. WIRTUALNY LISTONOSZ pozwala na automatyczne wysyłanie faktur sprzedażowych do Państwa klientów, w formie elektronicznej, prosto z systemu, w którym je Państwo wystawiacie.
  2. WIRTUALNY LISTONOSZ automatycznie - bez Państwa udziału i bez wykonywania dodatkowych czynności przez odbiorcę faktury - potwierdza otrzymanie faktury sprzedażowej w momencie pobrania pliku PDF przez odbiorcę faktury.
  3. WIRTUALNY LISTONOSZ aktualizuje statusy wszystkich dokumentów sprzedaży w systemie magazynowym oraz umożliwia wyświetlenie szczegółowej historii statusów danego dokumentu.

Dla kogo jest to rozwiązanie?

  1. WIRTUALNY LISTONOSZ najbardziej nadaje się dla przedsiębiorców wystawiających duże ilości faktur, którzy chcą zastąpić tradycyjny system wysyłania faktur systemem elektronicznym, a jednocześnie dysponować potwierdzeniem faktu oraz momentu odebrania faktury przez odbiorcę.
  2. WIRTUALNY LISTONOSZ może działać z każdym systemem finansowo-księgowym wykorzystywanym do wystawiania faktur lub innym programem służącym do wystawiania faktur. Obecnie doskonale funkcjonuje z programem Streamsoft Prestiż używanym przez AccOUT oraz z innymi systemami.
  3. WIRTUALNY LISTONOSZ może także być używany przez przedsiębiorców wystawiających faktury w programie Excel lub Word i wysyłających je do klientów „ręcznie", jako załącznik do e-mail'a, ale wtedy jego funkcjonalność ogranicza do się potwierdzania otrzymania faktury przez odbiorcę oraz raportowania statusu wysłanych faktur.

Co muszę zrobić aby to rozwiązanie zadziałało u mnie?

Żeby zacząć korzystać z WIRTUALNEGO LISTONOSZA:

  1. Należy przesłać powiadomienie o potrzebie zastosowania WIRTUALNEGO LISTONOSZA u Państwa w firmie na adres norbert.kaczmarek@accout.pl lub powiadomić nas telefonicznie pod numerem 793-259-443- sprawdzimy, jakiego programu Państwo używają i omówimy proces wdrożenia.
    • Jeśli tym programem jest używany przez nas PC BIZNES PRESTIŻ, to wdrożenie WIRTUALNEGO LISTONOSZA będzie darmowe i nastąpi w przeciągu 2-3 tygodni.
    • Jeśli korzystają Państwo z innego programu, to określimy, ile czasu zajmie nam dostosowanie WIRTUALNEGO LISTONOSZA do używanego przez Państwa programu oraz jaki będzie koszt usługi wdrożenia (najczęściej nie są to znaczące kwoty).
  2. Koszt używania WIRTUALNEGO LISTONOSZA to 50 groszy netto (bez VAT) za pojedynczą fakturę.
preloader