Przypomnij hasło

Centrala24

  • Czynne 24h
  • Zawsze pod ręką
  • Szybko i wygodnie

Jak to działa?

System zapewnia:

  1. Wprowadzanie dokumentów elektronicznych w formacie PDF.
  2. Zamianę wersji PDF na wersje tekstową czytelna dla systemów księgowych.
  3. Elektroniczny obieg dokumentów w firmie.
  4. Dopasowanie systemu centrala24 dla biur rachunkowych pracujących na różnych systemach księgowych.
  5. Ustawienie kategoryzacji dokumentów, np. według projektów, klientów, lokalizacji, działów, kategorii kosztów, rodzajów produktów.
  6. Tworzenie raportów wg dokumentów, pozycji, kategorii itd. itp.
  7. Zarzadząnie rozrachunkami.
  8. Eksport zestawień do postaci tekstowej.
  9. Przygotowanie pliku do banku (zlecenia przelewów).

Ponadto, trwają prace nad wystawianiem dokumentów sprzedaży oraz magazynem.

preloader